; Blogger Sitenize Disqus Yorum Formu Ekleyin[Resimli] | Vittrin Web Gunlugu

Index Labels

Blogger Sitenize Disqus Yorum Formu Ekleyin[Resimli]

. . 1 yorum:
Blogger yorum formuna hiç CSS kodu eklemezsek çok sade ve basit duruyor. Ancak CSS'leri eklediğimizde güzelleşiyor. Ama bu yeterli değil. Şimdi imdadımıza Disqus adlı yorum formu yetişiyor. Disqus çok güzel ve kaliteli görünümlü bir yorum formuna sahip. Üstelik bir çok yorum yollama seçeneği de mevcut. Disqus, Facebook, Twitter, Google, OpenID ve Yahoo hesabınızla giriş yapıp kolayca yorum atabilirsiniz. Blogger sitenize kolaylıkla ekleyebilirsiniz. Aşağıdan resimli olarak anlattığım ekleme yöntemi ile sizde Disqus'e sitenize ekleyebilirsiniz.

1. Adım

http://disqus.com/ adresine giriniz ve sağ tarafta bulunan turuncu "Get this on your site" yazılı butona tıklayın


2. Adım
 Butona tıkladığınızda bir form açılacaktır. Gerekli yerleri doldurup Continue butonuna basın.

3. Adım
Şimdi sisteme üye olduk. Karşımıza 9 adet platform çıkıyor. Bu platformlardan Blogger yazana tıklayın.(Turuncu yuvarlak içinde beyaz B harfi)



4. Adım
Blogger butonuna tıkladıktan sonra Add (Yazdığınız Site adı) to my Blogger site yazan butona tıklayın.

5. Adım
Butona tıkladığınızda Blogger eklenti ekleme ekranı karşınıza gelecektir. Widget Ekle(mavi renkli) butona basınız.

6. Adım
Gerekli eklenti blogunuza eklendi. Fakat yorum formunun görünmesi için Blogger yorum formunun Yerleşik konumuna getirilmesi gerekiyor. Bunun için; blogger.com > Ayarlar > Yayınlar ve Yorumlar > Yorum Konumu > Yerleşik'i seçip ayarları kaydedin.



7. Adım
Yorum konumunu Yerleşik ayarladıktan sonra yorum formu sitenizde aktif olacaktır. Fakat eski yorumlar görünmeyecektir. Eski yorumların görünmesini sağlamak için; Discussions sekmesine gelin. Daha sonra alt sekmelerden Import'a tıklayın. Platformlardan Blogger'i seçin. Import comments on Blogger butonuna tıklayın.








8. Adım
Butona tıkladıktan sonra bir Google penceresi sizden erişim izni isteyecek. Erişim ver(mavi renkli) butona tıklayın.


10. Adım

Son olarak reklamları kaldıralım. Yine Setting bölümüne gelin. Alt sekmelerden Discovery'ye tıklayın. Just comments'i(konuşma balonu) seçip aşağıdaki Save Chnages butonuna basın ve kaydedin.

Artık siteniz Disqus yorum formu ile çalışıyor. Disqus'u kaldırmak için Yerleşim bölümünde bulunan eklentiyi kaldırın. Not: Artık yorum onaylamalarını Disqus'un sitesinden yapacaksınız.

Arkadaşlar Alıntı Ancak O Kadar Uğraştım İşinize Yaradıysa + Rep Verebilirsiniz Bu Arada Bu Disqus Başka Sistemlerede Eklenebiliyor 

Bu Konuya Vittrin Forumumuzdan Ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Son Konular

En Cok Yorumcular

reklam alanı